VRH F DRUHÁ ŠANCE

06.10.2018 11:24
Naše štěňátka po 
Crystal Elzaře z Lvího ráje ( therapy dog)  
a překrásném  švédském  šamp. Lejonvinden's Flinka Felix  
odešla do nových domovů.
 
Holčičky 
 
FAIROZE ELSIA , 
FANTASY BLOSSOM ,
FARISTAY AMANI , 
FAARIA BLACK
 
chlapečci  
 
FLY  GASTON , 
FILL  FELIX  ,
FINN   BLACK , 
FINE  FLAME  .
------------------
 
Naše milovaná štěňátka   .....
přejeme vám jen  to nejlepší do života ,
ty nejhodnější majitele , plné misky a 
šťastný život  v roli milovaného rodinného kamaráda .
Nikdy na čas , který mi byl  pro vás určen a 
který jsem s vámi mohla prožít nezapomenu .
Znovu jsem se mohla přesvědčit ,
jak mocná  je síla touhy,snu   a 
ohromila mě opět povaha leonbergerů ,
jak Elzičky v roli té nejskvělejší mámy, 
tak  i Elwiska  ,který se zachovat jako skvělý vychovatel ,
ochránce miminek a celkově můj veliký pomocník .
 
Pro mě  naprosto jedinečných, neuvěřitelných  7 týdnů , 
které navždy zůstanou uložené  hluboko v mém srdci ,
v mé mysli ....
 
Jsem na vás na všechny nesmírně pyšná a s láskou na vás stále myslím.....
 

....................

Ani nevím,kde bych začala ....  jak jen napsat pár řádku ...

Mezi zaměstnáním ,vařením,praním a vyřizováním telefonů mě naprosto srazila myšlenka , 

že mi/nám  miminka již tento týden odejdou ...

Po sedmitýdenní péčí ,24 hodinové péčí ,  po stovkách  hodin a tisíce minutách ...po 51 dnech by se chovatel měl na tuto myšlenku připravit .....

Já se přiznám ,že připravená nejsem .

Vrh F mi tak strašně přirostl k srdci , že i při psaní těchto slov se neubráním dojetí .

Naše 4 holčičky a 4 chlapečci jsou pro mě splněním chovatelského snu , 

štěňátka zdravá , velmi vitální , mazlivá a komunikativní .

Mohla bych pokračovat .... byl by to román :)

 

Poslední týden byl velmi hektický , máme za sebou čipování , očkování , kontrolu vrhu  a nyní nás čeká ...

pro mě přetěžké loučení .

Nechápu , jak to rychle uteklo , jak se z půl kilových lachtánků  stanou malý , překrásní leonci .

Kde je těch 7 týdnů neustálé péče .....:(: :( :( .

Znovu i touto cestou děkuji mému muži , jak moc mi pomáhal a měl se mnou velikou starost i trpěivost .

----------------

18.9.-35 den po narození 

--------------------

17.9.- Máme za sebou první veliký "socializační " víkend :) ,

plný přátel, kamarádů i nových budoucích majitelů .

Miminka už jsou "přidělená ", každé už má své  jméno i příjmení .

Jelikož nám i velmi přálo počasí ,užili jsme si  krásně každou návštěvu .

Štěňátka už jedí kuřecí maso s granulkama,kozí mléko ,kašičky ,banán 

pomalu se učí okusovat  jablíčka .

---------------

13.9. -Dnes je nám přesně  měsíc...

Máme za sebou  druhé odčervení  

a také se příští týden chystáme na očkování .

Elzička  miminkům začala vyvrhovat potravu a stále je pečlivě hlídá ,

 i mě "kontroluje "jestli dělám vše tak , jak má být :).

Štěňátka už kojí  jen asi 3 krát denně .

Začínáme miminka ukazovat kamarádům a zájemcům  

a tak je u nás někdy pěkně  veselo .

Elwisek , který velmi miluje návštěvy 

se také zapojuje do veškerého  dění a je šťástný .

----------------

Ani nevím jak to uteklo,ale dnes jsou  naším láskám  už 4 týdny :).

Příšlo období her , rozvoj učení a kontaktů s lidmi, nošení předmětů....

----------------------------

25.DEN PO NAROZENÍ 

Leoňátka jsou každý den na chvilku venku,

už ochutnala vařené kuřecí masíčko s vývarem ,

kozí syrovátku , granulky s vývarem.

Rostou nám přímo před očima a já se přiznám ,

že si absolutně neumím představit , 

že nám za měsíc všichni odejdou k novým majitelům .

Nenene ,,,,,, asi je neprodám :):)Moc je  miluji ....

Váhy máme od 3000-3500 g.

--------------------

22.DEN  - miminka byla poprvé venku

............................................

21.DEN PO NAROZENÍ -

Páni , týden se překulil a naše miminka se  pomalu mění na leony .

Navzájem si hrají ,okusují se , broukají , vrčí :), 

reagují pohybem oušek na zvuky a hlasy .

Už malinko cítím  i jejich zoubky .

Elzička také a nejen pro to už přikrmujeme mletým hovězím  masem s mlékem a granulkama v mléce.

Váhy k dnešku máme od 2490 g-  po 2810 g  .

-----------------------------

20 . DEN PO NAROZENÍ :)

Váhy se pobybují okolo 2200 - 2450 g , 

poprvé  miminka ochutnala mlété maso s mlékem a byl to "boj u misky " :).

 

---------------------

18.DEN PO PORODU

 Miminka bez problému  zvládla přechod a tak jsme dnes  poprvé dali granulky s mlíčkem ...

Váhy všech leoňátek  přes  2 kila .

Tento týden měl "mateřskou" můj muž a

 zaslouží si fakt velikou  pochvalu .

-----------------------

16.DEN PO PORODU 

1 příkrm aneb už musím ulevit Elzičce .

První mléčko Meradog s inst.dětskou krupičkou.

Sice kaše byla i tam,kde být neměla, 

ale miminka byla spokojená :)

--------------------

15.DEN PO PORODU -

Odčervovací den -a tak jsem to vzala od miminek, 

přes kočku Sněženku i  Rozárku , Elzičku a Elwiska .

 ------------------------

Páni ,dnes je leoňátkům už  14 dní ....

Začínájí se jinak projevovat -vrčet :) , broukat , 

začínají objevovat okolní svět , své sourozence , 

maminku Elzičku  a

konečněěěě začínají vrtět ocásky při radosti .

 I když ještě 95  % času přes den spinkají ,je vidět , 

jak se vše mění .

Elzička se starostlivě stará ,sama se krmí 5 krát denně .

----------------------------------

11.DEN PO NAROZENÍ 

VÁHY OD  1260- 1500 g .

Miminka už mají tendenci zvedat hlavičky  ,

 interval mezi kojením se prodlužuje a i Elzička se nechá občas zlákat od Elwiska a jde 

na zahradu prohnat naše kočíčí holky.

Sněženka  na mě každý večer čeká v posteli a nechápe, že já tam nejsem :)

------------------------------------

10,DEN PO NAROZENÍ 

Miminka mají konečně obojky a vypadají jako  "veliký " leonci ,

Elwisek se plně věnuje pozorování a dohlíží, zda Elzička dělá vše poctivě :):):)

-----------------------

9.DEN PO NAROZENÍ 

Váhy 1160- 1270 g ...

A naš terapeut , dárce krve má další krásné poslání ,je z něho strejda :)

Elwisek se dnes rozhodl , že už ho nikdo nezastaví , 
že když už je "strejda " :) -tak se vším všudy a 
vlezl mezi štěňátka a hodinu je nechtěl opustit .......
On je prostě můj bůh:)

--------------------------

 8 DEN PO NAROZENÍ 

Dnes poprvé viděl miminka i Elwisek  :)  - 

chtěl je ošetřovat ,ale  bylo mu to ještě zakázáno :( .

7 DNÍ PO NAROZENÍ - aneb je  nám  týden :)

Váhy k dnešnímu ránu 940-1060 g .

-----------------------------

5.DEN PO NAROZENÍ 

Užívám si mateřskou plnými doušky ,

Elzička je ta nejvzornější mamina jakou jsme  kdy  měli,

 a já peru,vařím,peru , vařím ..

 ...No prostě vše se točí jen a jen  okolo štěňátek .  A je to  krásné .

Váhy krásně rostou  -pohybujeme se okolo  800g- 930 g.

Elzička konečně  dlabe , tak  jak se má  a tak se u nás na plotně  

střídá hovězí , zvěřina , skopové, kuřecí 

nejraději s pohankou nebo s rýží .

Dále používáme vločky Meradog ,štěněčí mléko Meradog ,

granulky junior  Wolf of Wilderness .

Avšak kozí mléko a syrovátka je denní nezbytností ...:)

Tak jako banány,jablka a mrkev.

----------------------------

2.DEN PO PORODU 

Štěňátka za sebou mají kontrolu u pana veterináře ,-odstranění paspárků,

 přibírají na váze  a Elzička se krásně o miminka stará ......