Co dokáže malý leonberger :)

08.12.2015 10:47

 Tento článek jsme psala o Elwiskovi , když měl 8 .měsíců -

--------------------------------

Elwisek nedávno    překousal dráty v mém  autě v kufru

 ( ale  manžel tam nedal  kryt zpět po opravě světla , ....  )

 také nám doma  rozkousl  tlakovou hadici od vapky

(manžel vapku neuklidil  - škoda ,  no ale já platila opravu a opravdu uklidňovala muže  ),

také mám již  přestala fungovat elekt.brána  :( , a to 3 krát  ,

elektr.kabel na přívěsném vozíku   je najednou  také  jiného tvaru ,

jakmile najde nějakou hadičku , trubičku , nářadí, krabičku , škatulku ,   je zle ...... 

Cokoliv   může schovat , udělá to tak důkladně a pořádně  ,

 že  už to nenajdeme  :) , 

 také  máme mnoho , mnoho '' nových '' dek  na střídání do pelíšku  ,

 protože neustále všechno  vytahuje ven ( aby to pořádně zmoklo a  nebo zachumelilo ),

smetáčky a lopatky  už kupuji každý týden znovu a znovu  ,( múj problém , nikdy si je pořádně neuklidím ).

 Jednou mi Elwi  pomáhal  krmit venkovní ptactvo  důkladným  způsobem ,-

 než jsem se stačila  otočit  ,

utekl se  4kilovým  pytlíkem zrníček  a rozsypal ho kompletně  po celé  zahradě  ..... a jiné  a jiné .

Není den , aby něco neprovedl , hrabe  díry kdekoliv , 

stále něco  schovává , přesunuje ,přemisťuje - (přece musí paničku nějak rozpohybovat ).

Jakmile volám na Blossinku a ona hned nejde , tak jí  tedy ale jde náležitě vyčinit,

 také u plotu se učí od ní  kráááásně hlídat :):)   , ( tzn :řvát )

na druhou stranu ale musím říct , že je to  velmi vnímavé ,

 chytré,  milé a neuvěřitelně kontaktní, '' mazlivé  zvíře '' .

Bála jsem se po  těch dlouhých  letech , 

co jsme měli pouze leoní holčičky ,  pořídit  si '' kluka '', 

ale  absolutně nelituji ,

 naopak , on mě naplňuje stále dobrou náladou - neumím se na něj zlobit ...takže se musím opravdu přemáhat , 

když ho  hubuji ,  (  pak mu  utíkám , aby mě neviděl , jak mě rozesmál  ........)

 

Jako odměnu denně dostávám stovky pusinek a nabídek k hrám a laškování  ,- no jak říkám , kontaktní pes.:)

 Absolutně se nenudím  , a....strašně ho miluji  , lumpa  :):)  a stále  opakuji  mému milovanému , drahému muži , 

že Elwi je  opravdu celý on ( tzn.elektro mechanik  a  šikula - opravář všeho druhu ).

Musím říct , že Elwi vnesl do mého - našeho života novou jiskru , stále pozitivně naladěnou ...........

---------------------------------------------------------------------------

- Email  od majitelů  , kteří mají jen o pár týdnů staršího leonka - Elwiskova kamaráda Arčika :):)

Dobrý večer,
moc mě pobavily Váše stránky . Přesně tak je to i u nás. Žádné naše pochybení neprojde bez následků. Hned je vše odhaleno, zlikvidováno a zavlečeno neznámo kam. Manžel zničené a někam zavlečené boty už ani nepočítá. Ale je stále nepoučitelný. Dobře mu tak, myslím si, že jednou ráno půjde do práce v ponožkách...

   A jedna z dalších reakcí od  dlouholeté chovatelky a majitelky leonků

P.S. Pobavil mě Váš příspěvek o Vašem "opraváři" :-). Nessince byly v
 květnu dva roky a včera mi rozkousala na malinké kousky světýlka z
 truhlíku, co mám na okně. Před třema dny jsem doma říkala rodině, že
 už nejspíš Nessinka dospěla, že si nevšímá vánoční výzdoby a ejhle, na
 okně v obýváku si již světýlka nerozsvítím. :-)

  Elwi  - 6.měsíců 

 

'Pokud se mi to líbí, je to moje.
 Pokud to mám v tlamě, je to moje.
 Pokud ti to můžu sebrat, je to moje.
 Pokud jsem to měl před chvílí, je to moje.
 Pokud je to moje, nesmí se to podobat ničemu z tvých věcí.
 Pokud to rozkoušu na kousky, všechny kousky jsou moje.
 Pokud to jen vypadá jako moje, je to moje.
 Pokud jsem to viděl první, je to moje.
 Pokud si s něčím hraješ a položíš to, je to moje.
 Pokud se to rozbije, je to tvoje.''

 

Tento článek jsem  našla před pár týdny  na netu a  fakt mě rozesmál ..