KNIHA '' MARLEY A JÁ ''- JOHN GROGAN

25.12.2015 18:19

VIDĚLI JSTE I TENTO FILM ? 

Já ho nesmírně zbožňuji a i když jsem  ho viděla již mnohokrát , pokaždé budu úplně dojatá ,- tak jako z knihy .

 

 "......především jsem chtěl říct, jak se tohle zvíře dotklo našich duší a 

naučilo nás několik nejdůležitějších věcí o životě ..

Člověk se může od psa naučit ledacos...

Marley mě naučil probouzet se každý den s nespoutanou chutí do života a radostí , 

užívat si každý okamžik a následovat své srdce .

Naučil mě prosté věci - procházku lesem , čerstvý sníh , krátké zdřímnutí na zimním slunci .

Jak stárnul a začínalo ho pobolívat tělo , naučil mě , jak je důležité neztrácet optimismus ani tváří  v tvář nepříjemnostem .

Hlavně mě poučil o přátelství , sebeobětování a především o neselhávájící věrnosti..

Je vůbec možné , aby pes-jakýkoliv , ale hlavně tak natvrdlý , divoký a neovladatelný, 

jako byl ten náš - mohl ukázat lidem na čem v životě opravdu záleží ?

Jsem přesvědčen , že ano.

Věrnost ..Odvaha ..Oddanost ..Jednoduchost ..Radost ..A také věci , na kterých nezáleží  .

PES NEPOTŘEBUJE DRAHÁ AUTA , VELKÉ DOMY , DRAHÉ OBLEČENÍ .

SYMBOLY SPOLEČENSKÉHO POSTAVENÍ MU NIC NEŘÍKAJÍ .

NAPROSTO SI VYSTAČÍ S VYPLAVENÝM KLACKEM .

PES SOUDÍ KAŽDÉHO PODLE TOHO , JAKÝ JE UVNITŘ ,

 A NE PODLE BARVY JEHO PLETI, PODLE VYZNÁNÍ NEBO SPOLEČENSKÉHO PŮVODU .

JE MU JEDNO , JSTE-LI BOHATÝ ČI CHUDÝ, VZDĚLANÝ ČI NE , CHYTRÝ ČI HLOUPÝ.

DEJTE MU SVÉ SRDCE A ON VÁM DÁ SVÉ.

JE TO TAK PROSTÉ A PŘITOM NÁM LIDEM ,

KTEŘÍ JSME O KOLIK CHYTŘEJŠÍ A SOFISTIKOVANĚJŠÍ, DĚLÁ VŽDY PROBLÉM ROZEZNAT , 

NA ČEM ZÁLEŽÍ A NA ČEM NE ...

NĚKDY VÁM PROSTĚ MUSÍ PES OTEVŘÍT OČI........