Psí modlitba

27.03.2011 15:27

Můj pane  , 

řiká se , že jsem nejlepší přítel člověka .

To je pravda .

Dělám pro Tebe všechno ,

co mohu a co umím.

Uctívám Tě  jako Boha . 

V mých očích můžěš číst důvěru a lásku .  Snažim se vracet ti dobro , 

které mi poskytuješ.

Stárnu vedle tvých dětí , hlídám tvůj dům , vodím nevidomé , 

zachraňuji lidi v troskách a lavinách , tahám saně , 

pomahám dopadnout zločince , bavím lidi v manéžích  cirkusů ,

snáším kruté bolesti v pokusných laboratořích  pro  Tvé  zdraví . 

Milionkrát vrtím ocáskem , abych ti poděkoval za tvou péči , 

abych tě přivítal doma  a dal ti najevo radost .

Kdyby tě všichni opustili , já s tebou zůstanu až do smrti .

Prosím tě pane , abys ty mne neopoustěl a nechal mne u sebe dožít 

ten můj psí život .

Budu Ti za to vděčný a věrný jako nikdo na celém světě .

 

             Jiří Šebánek , spisovatel